יום חמישי 18 באפריל 2024

לפני קניית רכב הכירו את הדרכים המובילות למימון רכב

החלטתם שאתם חייבים לקנות רכב חדש 0 ק"מ או להחליף את הרכב הישן שלכם? הסיבה לא באמת משנה, אם כך הוחלט וודאי שיש לכך סיבה טובה. השאלה, האם ברשותכם מימון זמין עבור הרכישה? הרי שמדובר בהוצאה לא מבוטלת כלל שעשויה להשפיע רבות על אורח החיים שאחרי הקנייה, כאשר הרכב כבר חונה לו אצלכם בחנייה או בחצר.



רבים מציבור בעלי הרכבים בישראל לוקחים עזרה במימון ומשתמשים בפתרונות מימון מהסיבה שמחירי הרכבים גבוהים, גם הצנוע שבהם. במצב בו נתקלתם במחסום פיננסי עבור רכב חדש, עומדות לרשותכם כיום פתרונות מימון לרכבים כאשר כל אחת בעלת אופי ותנאים שונים.

מסלולי המימון המובילים

  • ליסינג מימוני – מסלול מימון לרכבים המתבצע במספר שלבים. הבוחרים במסלול זה נהנים מגמישות במימון בעקבות העובדה כי מסלול זה בעיקרו בנוי מתשלומים מוגדרים מראש. לעיתים נדרשת מקדמה ולאחריה מגיע תורם של החזרי תשלומים, ולעיתים נמצא מסלול ליסינג מימוני שלא דורש מקדמה. תמיד יש לבדוק כל מה שמציעים לכם. במסלול זה יש לפקוח עין על הריביות.
  • הלוואה למימון רכב – למעשה מדובר בהלוואה שניתן לקחת בבנק או בכל מקום המציע הלוואות, ובתנאי שאתם עומדים בדרישות ובתנאים הנלווים למשיכת הכספים. הלוואה לרכב מסוג זה יכולה להיות גם חוץ בנקאית, ראשית בדקו את מלוא הנתונים, מכיוון שלא לכולם מסלול זה מתאים, במיוחד לבעלי חשבונות מוגבלים.
  • טרייד אין – מסלול זה למעשה אינו בדיוק נופל בהגדרה של "מימון" כי אם יותר מתאים לביטוי "שדרוג". מסלול המתאים לציבור שכבר מחזיקים ברכב, לאנשים שרוצים להחליף, לשדרג או להתקדם ברמת הרכב, להם יש אפשרות של בדיקת מסלול מימון באמצעות טרייד אין, שאומר שאותם אנשים מוכרים את הרכב שלהם לסוכנויות רכב, או למגרשי רכב המחזיקים בדגמים חדשים, ליבואניי רכב, ובתמורה מקבלים רכב חדש 0 ק"מ לבחירה, כאשר הסכום שנותר לתשלום מוגדר בחוזה על פיו על בעל הרכב לשלם את יתרת הסכום כפי שסוכם מראש.

אם אחרי הכל אתם עדיין לא יודעים באיזה מסלול מימון לרכב לבחור, אתם מוזמנים להגיע אלינו לסוכנות ולקבל ייעוץ מקצועי ואישי על מנת לבחור במסלול המתאים ביותר עבורכם.

 

קראו 4385 פעמים

 ניווט מהיר

טרייד אין לרכב קניית רכב בתשלומים מימון לרכב קניית רכב במימון מלא

04-622-60-9004-622-60-90, 050-537-72-20 כתובתינו: רח' דוד שמעוני 47 (ת.ד 503), חדרה